نقش امداد خودرو جاده‌ ای در ترافیک جاده‌ ای

امداد خودرو را می ‌توانیم جزو مهمترین و اصلی ‌ترین خدمات جاده‌ای معرفی کنیم که در زمان ایجاد هرگونه آسیب یا عدم کارکرد خودرو، شما می ‌توانید برای دریافت خدمات متنوع و بوکسل کردن خودرو با آن‌ها تماس بگیرید. توجه داشته باشید در زمان ‌هایی که تصادف رخ می دهد یا خودرو به دلیل خراب شدن دیگر قادر به حرکت نیست کمک گرفتن از خدمات امداد خودرو بیشترین اهمیت را داشته و از ایجاد ترافیک جاده و یا حتی به وجود آمدن تصادفات زنجیره جلوگیری می‌کند. در این مقاله در مورد نقش امداد خودرو جاده‌ ای در ترافیک جاده‌ ای صحبت می‌کنیم.

آیا استفاده از خدمات امداد خودرو جهت کاهش ترافیک جاده ای مهم است؟

در مواقع اضطراری حمل و نقل و جابجایی خودرو کاری بسیار سخت و غیر ممکن می‌ شود. برای مثال هنگام تصادف یا هنگام خاموش شدن خودرو دیگر نمی ‌توان آن را جابجا کرد. در صورتی که این مشکلات داخل جاده ‌های شهری رخ دهد به سرعت ترافیک ایجاد شده و می ‌تواند تا چندین ساعت ادامه پیدا کند. به همین دلیل افراد موظف هستند هنگام ایجاد هرگونه مشکل یا ایراد فنی خودرو در مسیر، به منظور کاهش ترافیک جاده‌ای از خدمات امداد خودرو جهت جابجایی اتومبیل خود و بوکسل کردن آن تا تعمیرگاه استفاده کنند.

امداد خودرو جاده‌ای یکی از مهم‌ترین حوزه‌ های ارائه خدمات خودرو است که علاوه بر حمل و نقل اتومبیل تا تعمیرگاه اقدام به ارائه خدمات دیگری مانند عیب یابی و تعمیر آن در محل نیز می‌کند. توصیه ما به شما این است که در صورت وجود هرگونه مشکل و اگر اشکالات به وجود آمده در حدی باشد که خودرو امکان حرکت در جاده را نداشته باشد به منظور ایجاد ایمنی و جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک جاده‌ای در اولین فرصت با خدمات امداد خودرو تماس بگیرید.

امداد خودرو در ترافیک جاده‌ای چه نقشی دارد؟

امداد خودرو از بستن جاده توسط اتومبیل ‌های تصادفی یا خراب شده جلوگیری کرده و از به وجود آمدن مشکلات مختلفی از جمله تصادفات زنجیره‌ای یا ترافیک‌های بسیار طولانی و راهبندان پیشگیری می‌کند. گاهی مواقع تکان دادن خودروهای بزرگ و سنگین کاری دشوار است و نمی‌توان آنها را به کنار جاده هدایت کرد. به همین دلیل نیاز است تا اگر برای خودرو شما مشکلی به وجود آمده است، مثلاً تصادف کردید در مرحله اول با پلیس تماس گرفته و سپس با شرکت‌ امدادتکار تماس بگیرید و از آنها بخواهید هرچه سریع‌تر برای رفع نقص فنی خودرو یا حمل آن خود را به محل حادثه برسانند.

یکی از موضوعات مهم در مورد نقش امداد خودرو در پیشگیری از ترافیک جاده‌ای این است که این مجموعه‌ در تمامی ساعات شبانه و روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. به دلیل اینکه حتی گاهی مواقع بعد از نیمه شب احتمال تصادف و خواب آلودگی رانندگان بیشتر است در نتیجه در این زمان ‌ها نیز خدمات رسانی انجام می‌ شود. به همین دلیل در هر کجای جاده‌های کشور مشکلی برای خودروی شما ایجاد شد بهتر است از طریق شماره‌های موجود با امداد خودرو جاده‌ای تماس گرفته و پس از صحبت با پشتیبانی یا مشاوره از آنها بخواهید در اولین فرصت خود را به محل سانحه برسانند.

امداد خودرو جاده‌ ای در ترافیک جاده‌

حوزه‌های فعالیت امداد خودرو جاده‌ای

در حال حاضر شرکت‌های امداد خودرو جاده‌ای برای کاهش و عدم ایجاد ترافیک جاده‌ای فعالیت‌های مختلفی ارائه می‌دهند که در ادامه آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

  • کمک به رانندگان در موقعیت ‌های اضطراری جهت رفع خرابی خودرو یا قرار دادن اتومبیل در موقعیتی مناسب و به دور از جاده‌های اصلی
  • ارائه خدمات پشتیبانی و راهنمایی کردن رانندگان برای رفع مشکلات جزئی؛ همچنین اعزام تعمیرکاران ماهر جهت تعویض قطعات خودرو، رفع مشکلات موتور و برطرف کردن هرگونه اشکال در سیستم الکترونیکی اتومبیل
  • ایجاد راحتی و امنیت برای رانندگان هنگام ایجاد مشکلات کوچک و بزرگ و رسیدگی و بررسی دقیق قسمت‌های خودرو
  • در آخر حمل و نقل اتومبیل‌های تصادفی یا اتومبیل‌هایی که با مشکلات جدی همراه هستند به نزدیک‌ترین تعمیرگاه

مهمترین اقداماتی که می‌توان برای جلوگیری از ترافیک جاده‌ای انجام داد کدام است؟

اگر موتور اتومبیل شما در جاده دچار سانحه یا خرابی شد با انجام یکسری اقدامات می‌توانید از ایجاد ترافیک و راهبندان جلوگیری کنید؛ این اقدامات عبارتند از:

  1. کنار زدن خودرو
  2. روشن کردن چراغ‌های خطر
  3. بررسی مشکل
  4. تماس با خدمات راهنمایی
  5. .کمک گرفتن از برنامه‌های کمک رانندگان
  6. تماس با امتداد خودرو

انجام اقدامات بالا می‌تواند بیشترین کمک را به جلوگیری از ایجاد ترافیک جاده‌ای و حوادث و اتفاقات بدتر کند. به همین دلیل بهتر است همواره این موارد را در نظر داشته باشید تا بدون خطرات بدتر مشکل اتومبیل شما رفع شود.

 

سخن پایانی

در هنگام وقوع تصادفات و یا حتی نقص فنی خودرو، نقش امداد خودرو جاده‌ ای در ترافیک جاده ای بسیار پر رنگ است و  می ‌تواند از ایجاد ترافیک و راهبندان جلوگیری کند. در واقعريال وقتی که اتومبیل‌ شما خراب می شود و یا تصادف جاده ای اتفاق میوفتد، امداد خودرو نقش مهمی در مدیریت بحران و برطرف کردن مشکلات اتومبیل شما بر عهده دارد.

توصیه ما به شما این است که همواره در برخورد با مشکلات متنوع برای خودرو، تماس با امداد خودرو جاده‌ ای را در اولویت قرار داده و هیچگاه خود اقدام به جابجا کردن اتومبیل تصادفی یا تعمیر اتومبیل خاموش شده در جاده مخصوصا در ساعات بعد از نیمه شب نکنید، زیرا این کار می ‌تواند مشکلات بیشتری برای شما و سرنشینان به وجود بیاورد. همکاران ما در امداد خودرو، هر ساعت از شبانه روز که شما عزیزان نیاز به خدمت رسانی داشته باشید، آماده ارائه خدمات ویژه هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *